اخبار استان 10 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش مشارکت در انتخابات نشانه برنده شدن نظام است

مسوول ستاد سعید جلیلی در مازندران افزایش مشارکت را نشانه برنده شدن نظام و حاکمیت دانست و گفت: امید آنکه نتیجه انتخابات در دور دوم هر چه که شد بهترین مصلحت برای مردم ایران باشد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، حجت الاسلام روح‌الله ترابی نسب مسوول ستاد سعید جلیلی کاندیدای چهارمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در مازندران، هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت رسانه برای افزایش مشارکت و جلب نظر مردم برای انتخاب سعید جلیلی عنوان کرد و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه شد.

وی افزود: نظام سعی کرد در این انتخابات سلایق مختلف سیاسی لحاظ شود مردم حق انتخاب داشته باشند، انتخاباتی که برگزار شد جای تبریک به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران دارد، برنده این انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حجت الاسلام ترابی نسب با اشاره به اینکه سعید جلیلی در مازندران بیشترین آرا را کسب کرد، گفت: به مردم این استان تبریک گفته و بلوغ سیاسی و حسن انتخابشان را تحسین می‌کنیم.

مسوول ستاد سعید جلیلی کاندیدای چهارمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در مازندران خاطرنشان کرد: کاندیدای ما دارای یک نزاکت خاصی است و شان مردم ایران برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد، آغوش باز ما زمینه‌ساز حضور موثر دوستانی شد که در ستادهای دیگر حضور داشت.

وی با اعلام اینکه سعید جلیلی کاندیدای جریان و جبهه انقلاب است، بیان کرد: انشالله نتیجه هر چه که از صندوق درآمد بهترین مصلحت برای مردم ایران باشد.

حجت الاسلام ترابی نسب افزود: مازندران بیش از ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار نفر واجد شرایط رای داشت که حدود نصف آن رای ندادند البته انتخابات در زمان کشاورزی برگزار شد، بخشی از آرا در روستاها و شهرها هست، به‌دنبال برنامه‌ریزی و احصای نقاط مثبت هستیم.

مسوول ستاد سعید جلیلی افزایش مشارکت نشانه برنده شدن حکومت و حاکمیت دانست و بیان کرد: کاندیداهای دیگر عرصه و میدان را پر از تبلیغ کرده بودند اما ما به واسطه کمک‌های مردمی در میدان حاضر شدیم چرا که معتقدند که پیشرفت جمهوری اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: کاندیدای ما سلطان برنامه است نه سلطان سکه، دروغ و تهمت، ما نمی‌خواهیم با احساسات با مردم صحبت کنیم، چهره به چهره گفت‌گو خواهیم کرد، انشالله که بتوانیم با جلب سایر آرا و آرای خاکستری پیروز انتخابات باشیم.

حجت الاسلام ترابی نسب یادآور شد: انتخابات وقتی به دور دوم کشیده می‌شود طبیعتا شاید از رغبت حضور مردم بکاهد این در حالی است که مردم ایران قابل تحلیل و پیش‌بینی نیستند، مردم هنوز آقای جلیلی را خوب نشناختند.

مسوول ستاد سعید جلیلی در مازندران اعلام کرد: بسترسازی دولت سیزدهم موجب شده که ما به آینده امیدوار باشیم، اگر مردم نسبت به برنامه‌های آقای جلیلی آگاه شوند، ترسی و غباری که باعنوان جلیلیسم ایجاد کرده‌اند از بین خواهد رفت و نگاهشان تغییر پیدا خواهد کرد.

وی از اصحاب رسانه خواست که حقیقت را به مردم بگویید، گفت: دولت آقای جلیلی بنا دارد با اولویت موضوعات معیشت برنامه‌های کوتاه و بلندمدت را اجرا کند، بحث دیگر اشتغال، مسکن، جوانان، ازدواج، حوزه اقتصاد، بحث افزایش حقوق کارگران و کارمندان به تناسب شرایط، برطرف کردن ناترازی‌های ارز و بانک‌ها، تعامل و ارتباط با کشورهای همسایه و همسو و موارد دیگر را اجرا کند.

حجت الاسلام ترابی نسب اعلام کرد: تفاوت برنامه‌های آقای جلیلی با دیگران در این است که براساس واقعیت میدان بدون درنظر گرفتن حب و بغض سیاسی برنامه دارد.

مسوول ستاد سعید جلیلی در مازندران تاکید کرد: استفاده از ظرفیت نخبگانی که دل در گرو نظام انقلاب اسلامی دارند از جمله برنامه‌های آقای جلیلی است که همه را غافل‌گیر خواهد کرد.

وی از این ستاد باعنوان کم‌هزینه ترین ستاد انتخاباتی یاد کرد و گفت: هزینه‌های ستاد توسط مردمی که محبت ویژه و خاصی دارند انجام شد انشالله که نتیجه‌اش را ببینیم.

حجت الاسلام ترابی نسب خواستار شد: رقیبان تقوا را رعایت کنند، این روزها تمام خواهد شد و روسیاهی برای زغال خواهد ماند، کسانی که زمینه‌ساز قهر مردم با انتخابات بودند الان توبه کردند و فهمیدند که تنها راه تاثیرگذاری در جمهوری اسلامی ایران آمدن پای صندوق‌های رای است.

مسوول ستاد سعید جلیلی در مازندران یادآور شد: رسانه‌ای شدن مباحث مربوط به اصلاح‌طلبانی که علاقه‌مند بودند در ستاد آقای جلیلی کار کنند و نگاهشان تغییر خواهد کرد همه را غافلگیر خواهد کرد، اتفاق جدیدی رخ خواهد داد، رای آقای جلیلی در مازندران بسیار خوب بود.

*برگزاری مناظره انتخاباتی در شهرهای مازندران

در ادامه این نشست، عبدالرضا بابایی رئیس شورای راهبردی ستاد مرکزی سعید جلیلی در مازندران به پاسخ به سوالات خبرنگاران نشست و در ابتدا گفت: ما آمادگی حضور در مناظره‌ها در دور اول را اعلام کردیم، برای دو دوم سه مناظره در محیط‌های دانشگاهی و سه مناظره در شهرهای مختلف استان برنامه‌ریزی شده که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص حواشی درباره آقای جلیلی، افزود: جای تحلیل دارد که چرا عده‌ای بر نشستن اقای جلیلی بر صندلی ریاست جمهوری می‌ترسند این خود گواهی بر انتخاب درست و شایسته است، دشمن از اینکه دستش از فرصت‌ها کوتاه می‌شود می‌ترسد.

بابایی‌ با اشاره به تلاش رقبا در فضای انتخاباتی برای هراس آفرینی با استفاده از کلیدواژه‌های خاص تصریح کرد: آقای جلیلی یک شخصیت ممتاز، ویژه و مستقلی است که پایبند به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است، ما در دور دوم افرادی را خواهیم دید که آقای جلیلی را انتخاب خواهند کرد.

رئیس شورای راهبردی ستاد مرکزی سعید جلیلی در مازندران با تاکید بر اینکه ایدئولوژی دکتر جلیلی ایدئولوژی مکتبی است نه سیاسی، عنوان کرد: بعد از شهادت تلخ آیت الله رئیسی برای بازنگری ماموریت‌ها و بازطراحی آن‌ها فرصتی فراهم شد، همچون دستور برکناری ۱۰ تن از مدیران مازندران که توسط شهید جمهور مطرح شد که همین ماموریت‌ها در دولت آقای جلیلی ادامه خواهد داشت.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *