اخبار استان 27 آبان 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

افتخارآفرینی دو بانوی مازندرانی در دومین جشنواره ملی بانوان حریم رسالت

مسوول بسیج رسانه مازندران از درخشش ۲ خبرنگار مازندرانی در دومین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس در گفت‌گویی با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی حریم رسالت، اظهار کرد: «نقش زنان جهان اسلام در تمدن‌سازی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی»، «زن، استحکام خانواده، جمعیت و ترویج سبک زندگی اسلامی»، «زن در رسانه‌های غربی، جایگاه زن در غرب و جهان اسلام» و «الگوی سوم زن مسلمان، افتخار آفرینی زنان مسلمان در میادین بین‌المللی» از جمله محورهای دومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» بوده است.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره با میزبانی گیلان و حمایت بسیج رسانه کشور برگزار شد، افزود: حریم رسالت با حمایت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استمرار پیدا خواهد کرد.

حق شناس از ارسال ۳ هزار و ۱۰۰ اثر رسانه‌ای از استان‌های کشور در جشنواره حریم رسالت خبر داد و افزود: از این تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره حریم رسالت، ۱۵۰۰ اثر مورد داوری قرار گرفت که پس از داوری آثار تعداد ۴۴ اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

مسوول بسیج رسانه مازندران با اشاره به درخشش دو بانوی مازندرانی در دومین جشنواره ملی بانوان حریم رسالت، اعلام کرد: زری طاهری از خبرگزاری فارس در بخش گزارش تحلیلی تحقیقی و آسیه جوکار از زکات علم مازندران هر دو در بخش مستند حائز کسب رتبه مشترک سوم در بخش‌های مذکور شدند که جای تبریک دارد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *