اخبار استان 11 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعلام حمایت جامعه ایثارگر شاغل در مازندران از سعید جلیلی

جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان مازندران در حمایت قاطع از نامزد جبهه انقلاب سعید جلیلی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش طاهر آنلاین، پیام جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان مازندران در حمایت قاطع از نامزد جبهه انقلاب دکتر سعید جلیلی به شرح زیر است؛

« من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلو تبدیلا»
مردم شریف دیار علویان
سلام علیکم
بیش از ۴ دهه از انقلابی که امتداد صراط حقیقی انبیا و اولیای الهی و نشات گرفته از واقعیت عاشورای حسینی است می‌گذرد. انقلابی انسان‌ ساز و الهی که با خون شهدای عزیز خود سبک زندگی ما را در سایه سار هرم دیانت، ولایت و عقلانیت مورد عنایت و محبت خویش قرار داد.

مردم متدین، انقلابی و فهیم استان مازندران :
اکنون که در آستانه دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار داریم ؛ انتخاباتی که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مظهر حماسه سیاسی و مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است. انتخاباتی که حضور گسترده و حماسی شما مردم عزیز دیار علویان به همراه دیگر هم‌وطنان عزیز میهن اسلامی مان ایمن کننده نظام در برابر فشارهای ناجوانمردانه دشمنان علیه کشور و تضمین کننده آرمان‌های شهدای گرانقدر خواهد بود.

ما جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان جهت لبیک به ندای رهبر عظیم الشأن و ناامیدی دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان ایران؛ضمن دعوت گسترده همگان در پای صندوق های رای، حمایت همه جانبه خود را از نامزد محترم جبهه انقلاب اسلامی یعنی جانباز گرانقدر هشت سال دفاع مقدس جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام داشته و از مردم قدر شناس و ولایت مدار دیار علویان انتظار داریم ضمن حضور در این عملیات بزرگ سیاسی کشور بکوشیم تا با آرا خود تداوم راه شهید رییسی عزیز (خادم الرضا) یعنی دکتر جلیلی را بر صندلی خدمت به آحاد مردم و محرومین عزیز بنشانیم.

جمع کثیری از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی استان مازندران

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *