اخبار استان 07 اردیبهشت 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اعطای نشان طرح اقتصاد مقاومتی و تجلیل از برترین‌های این طرح در مازندران

همایش بزرگ روز بسیج قشر کارگری در کارخانه چوب و کاغذ ساری با حضور مسئولین کشوری و استانی و کارگران نمونه استان و با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، همایش بزرگ روز بسیج قشر کارگری امروز در کارخانه چوب و کاغذ ساری، با محوریت تجلیل از برترین‌های طرح نشان اقتصاد مقاومتی استان مازندران برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در این مراسم، اظهار کرد: نگاه اسلام به کار و کارگر نگاه تقدسی است، اینکه این دستان از آتش به دور است، امامین انقلاب اسلامی کارگران را به عنوان ستون فقرات انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند نشان می‌دهد که هم نگاه اسلام نگاه تقدسی است.

وی افزود: طبق بررسی‌ها نگاه غرب به کارگران نگاهی استعماری است، نگاه برده‌کشی، نگاه به حداقل‌ها است اما ما بر دستان کارگران بوسه می‌زنیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که سفره کارگران پررنگ و حالشان خوب شود.

اله بداشتی تصریح کرد: مقام معظم رهبری جامعه کارگری را یک جامعه وفادار معرفی می‌کنند، جامعه‌ای که از ابتدای نظام مقدس اسلامی جان عزیزشان را تقدیم کردند و اجازه ندادند دشمن خللی در اقتصاد کشور داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور تاکید کرد: دشمن تمام همتش را به کار بست و در یک جنگ ترکیبی اقتصاد را مورد هدف قرار داد، اما کارگران نشان دادند که باوجود مشکلات معیشتی راضی نخواهند بود که از ارزش‌های خود دست بردارند.

وی ادامه داد: کارگران ما کار را به منزله پیکار دانستند مجاهدان فی سبیل الله در این راه جانانه تلاش کردند و دل درگرو انقلاب دارند همه مشکلات اقتصادی را تحمل کرده و سر خم نکردند تحریم‌های ظالمانه نتوانست این چرخ‌ها را از حرکت بازدارد.

اله بداشتی با بیان اینکه به کارگران دست مریزاد می‌گوییم، تاکید کرد: منویات مقام معظم رهبری راهبرد ما را مشخص می‌کند، ما به خودمان می‌بالیم که رهبر فرزانه و حکیمی داریم رهبری که مهمترین مسئله کشور را اقتصاد و راهبرد آن را رشد تولید و مهار تورم معرفی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور همچنین سازمان بسیج کارگری را قطعه کوچکی از اقیانوس بزرگ بسیج دانست و ادامه داد: تمام تلاش بسیج بر این است که بتواند مشکلات حوزه کار را برطرف کرده به رفع مشکلات معیشتی کارگران، توجه به مسئله بهره‌وری در تولید، اجرای بازاریابی در طرح دیده‌بان اقتصادی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی بپردازد.

وی یادآور شد: امروز در سراسر کشور آغاز ورود ارزیابات به انسانها را اعلام کددیم اما مازندران توانست گام چهارم خودش را بردارد و برترین‌های اقتصاد مقاومتی را معرفی کند.

اله بداشتی یادآور شد: ما به دنبال گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در جامعه بزرگ کار و استفاده از ظرفیت بی‌بدیل مردم هستیم امروز غرب به دنبال است که به این الگو دست پیدا کند.

*اعطای نشان اقتصاد مقاومتی طبق بند ۲۰ این دستورالعمل اجرایی اقتصاد مقاومتی

در ادامه سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی اظهار کرد: ایشان قطعا عاقبت بخیر شدند چرا که مردمی و بااخلاص بودند.

وی ضمن تقدیر از مدیران عامل شرکت‌های برتر حوزه بسیج کارگری، گفت: با عزمی که در سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه همیشه سرافراز کربلا وجود داشت امروز طرح ملی نشان اقتصاد مقاومتی در استان مازندران اعطا خواهد شد.

حسینیان یادآور شد؛ این طرح از پنج ماه قبل از عید نوروز سال ۱۴۰۱ کار خود را آغاز کرد و طی آن بازدید از مجموعه‌های صنعتی تخصصی صورت گرفت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۹ برای اولین بار از کلیدواژه اقتصاد مقاومتی استفاده کردند، تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ رهبر معظم انقلاب دستورالعمل اجرایی اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند، بند ۲۰ این دستورالعمل اشاره به اعطای این نشان اقتصاد مقاومتی دارد که با عنایت پروردگار از برترین‌های این طرح تجلیل می‌شود.

 

 

 

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *