اخبار استان 17 مرداد 1403 - 1 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اظهار امیدواری از تحقق مردمی‌سازی بخش خصوصی در دولت چهاردهم

رئیس خزانه‌دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه مبنا و نگاه دولت چهاردهم این است که بخش خصوصی مردمی‌سازی شده و دولت نظارت کند، گفت: در بحث مقابله با آفت مگس مدیترانه نیازمند حمایت خبرنگاران هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، عبدالله مهاجر رئیس خزانه‌دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه در نشستی به‌مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: ما خبرنگاران را از خانواده خود می‌دانیم آنها بازو و کمک‌کار و در واقع آینه‌ای برایمان هستند.

وی اشاره به معضل مگس مدیترانه‌ای با تاکید بر اینکه در این رابطه نیازمند کمک اصحاب رسانه هستیم، افزود: برای مقابله با این آفت باید عقیم‌سازی صورت بگیرد، در این زمینه امکانات و آمادگی وجود دارد اما متاسفانه این کار انجام نشد.

مهاجر خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی مشاور سه قوه و بخش خصوصی است، ما حتما نقدپذیر هستیم، نقد موضوعی است که انسان را به رشد می‌رساند.

مهاجر خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی با تمام وجود حتی در جهت حمایت هزینه‌ای پای کار رفع مشکلات حوزه کشاورزی، صنعت و معدن است.

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به تاثیر ایجاد کانون بازرگانان استان، عنوان کرد: در دولت جدید و انتخاب کابینه اوضاع سرو سامان خواهد گرفت، هماهنگی خوبی دولت با بخش خصوصی برقرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مبنا و نگاه دولت چهاردهم این است که بخش خصوصی مردمی‌سازی شده و دولت نظارت کند، تصریح کرد: در تصمیمات اساسی دوره‌های قبل ما در حد مشاور بودیم، گاهی تدبیرهای غلط دولت‌ها مشکل‌ساز می‌شود اما به این دولت و نگاهش به بخش خصوصی امیدوار هستیم.

در ادامه علی تقی پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران نیز ضمن قدردانی از اصحاب رسانه، تاکید کرد: در بحث مشکل آفت مگس مدیترانه و کشاورزی نیازمند کمک خبرنگاران هستیم‌

وی از اصلاح کارت‌های بازرگانی و توجه به مسائل مربوطه در خصوص کارت‌های اجاره ای بازرگانی خبر داد.

گفتنی است: در پایان این نشست ضمن اهدای لوح سپاس از خبرنگاران تجلیل شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *