برگزیده 08 تیر 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اشتیاقی بغض‌آلود در نگاه‌ علویان پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری

مردم متعهد دیار نیکان امروز ۸ تیرماه باحضور پرشور خود در ساعات اولیه صبح برای رای دادن به رئیس جمهور منتخب خود از اشتیاق خود برای انتخاب آرا خود و کور کردن چشم معاندان نظام و ایران گفتند.

به گزارش خبرنگار طاهر آنلاین در شرق مازندران، دلی که در گروه شهید جمهور مانده، امروز آمد تا پیرو راهش، فردی اصلح را برای اعتلای وطن انتخاب کند.

به گفته سیده کلثوم ابوالحسنی یکی از رای‌دهندگان درشعبه اخذ رأی روستای دوقانلو (شهرستان نکا)؛ آمده ام با افتخار رای بدهم تا به دشمن ثابت کنم که شما تعیین کننده سرنوشت کشورم نبوده و نخواهید بود بلکه شخص خودم برگه آرا را به صندوق انداخته و اجازه دخالت به دشمنان ایران و رهبری را نخواهم داد.

وی اعلام کرد که پس از دیدن مناظره تمامی کاندید های ریاست جمهوری تصمیم بر انتخاب یکی از آن ها برای جایگزین شهید جمهور عزیزمان گرفته ام، حتی اگر همه ی نامزدهای انتخاباتی بد باشند، باز هم اجازه نخواهم داد که دشمن برای کشور عزیزم ایران تصمیم گیرنده باشد و فرد مورد نظر را برایمان معرفی نماید و رای دهنده در نهایت خودم هستم.

همچنین سید محمد سليمی که امروز به همراه فرزند دلبند شش ماهه اش پای صندوق های اخذ رأی حضور پیدا کرد نیز بیان کرد که بهمراه فرزند و خانواده آمده ام تا به دشمنان ایران و رهبر عزیزتراز جانم بگویم تا پای جان برای ایران‌ ایستاده ایم.

به گفته وی مهمترین وظیفه خود را امروز حضور و مشارکت در صحنه انتخابات دیدم، من فرزندم را هربار به همراه خواهم آورد تا به او اینگونه و درعمل بیاموزم ، پشت رهبری، نظام و انقلاب بماند.

سلیمی یادآور شد که امروز بغض شهید جمهور را با اشتیاق برای حضورم و بهم ریختن نقشه های دشمنان فروکش میکنم.

مریم دستان جوانی ۳۳ ساله با اشاره به چهلمین روز از شهادت شهید رئیسی اظهار کرد که شهید جمهور پای کار بود و درراه خدمت رفت، امید است هرآنکه جای آن شهید عزیز مینشیند ادامه دهنده راه ایشان و خدمت به خلق را فراموش نکند.

وی در ادامه همچنین گفت که انتخابات وظیفه شرعی هرانسانی است و علت حضور امروزم در صحنه انتخابات همین بود همچنين از آحاد مردم ولایتمدار دعوت میکنم که مشارکت و همدلی خود را امروز به دشمنان غاصب نشان دهند.

شایان ذکر است : برخی از مردم روستای دوقانلو تشکر از رمضانی فرماندار(شهرستان نکا) را در قالب خبر خواستار شدند و مرد جوانی از اهالی گفت: تشکر ویژه از مقام عالی دولت در شهرستان نکا من باب آغاز بکار بموقع کاربران و دیگر عزیزان عامل اجرایی شعبه اخذ رأی این روستا را دارم زیرا قبل از حرکت به سمت محل کارم رأی خود را به صندوق انداختم

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *