اجتماعی 15 فروردین 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از کشف موتورسيکلت قاچاق میلیاردی در قائم‌شهر تا کشف خودروی قاچاق در چالوس 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سرهنگ “مهدی خادمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداري یک دستگاه موتورسيکلت سنگين در منزل خود واقع در يكي از محله‌هاي اين شهرستان کرده است ،پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن منزل یک دستگاه موتورسيکت یاماهای 850 سی‌سی خارجي قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانوني را کشف کردند.

سرهنگ “خادمی” با بيان اينكه ارزش موتورسیکلت کشف شده برابر نظر کارشناسان، 6 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه مالك تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در خاتمه با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

*کشف 8 هزار نخ سیگار قاچاق در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی، 8 هزارنخ سیگار قاچاق را از یک واحد صنفی متخلف در تنکابن کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اظهار داشت: ماموران در بازدید از یک واحد صنفی تعداد 8 هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف و یک نفر متصدی واحد مذکور به همراه پرونده و اقلام مكشوفه برای انجام مراحل قانوني به مرجع ذیصلاح معرفي شد.

*كشف40 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در تعطیلات نوروزی

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از كشف قریب به 40 تن چوب جنگلي قاچاق در توسط کوپ های سطح استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی طي کنترل و تردد خودروهاي عبوري ومحورهاي مواصلاتي در سطح حوزه، پس از متوقف کردن خودرو ها در بازرسي از آن ها موفق شدند قریب به 40 تن چوب آلات جنگلي قاچاق از نوع توسکا و صنوبر و …… کشف کنند.

سرهنگ جعفری، تصريح کرد: متهمان و اقلام مکشوفه پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل منابع طبیعی و جنگل بانی شدند.

*پلمب 18 واحد صنفي متخلف در “نور”

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از پلمب 18 واحد صنفي متخلف در اجراي طرح برخورد با روزه خواري و کشف حجاب خبر داد. .

وي افزود: در اجراي اين طرح نظارتي و کنترلي از تعداد 120 واحد صنفي در رسته هاي مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازديد و 29 واحد صنفي اخطار پلمب صادر شد و 18 واحد صنفي متخلف نیز پلمب شد .

*پلمب 7 واحد صنفي متخلف در ” بهشهر “

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از پلمب 7 واحد صنفي متخلف در اجراي طرح برخورد با روزه خواري خبر داد.

وي افزود: در اجراي اين طرح نظارتي و کنترلي از تعداد 110 واحد صنفي در رسته هاي مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازديد و 23احد صنفي اخطار پلمب صادر شد و 7 واحد صنفي متخلف نیز پلمب شد .

*پلمب 17 واحد صنفي متخلف در “قائم شهر”

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از پلمب 17 واحد صنفي متخلف در اجراي طرح برخورد با روزه خواري خبر داد.

وي افزود: در اجراي اين طرح نظارتي و کنترلي از تعداد 71 واحد صنفي در رسته هاي مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازديد و 27 واحد صنفي اخطار پلمب صادر شد و 21 متصدي صنوف تذکر شفاهي دریافت کردند و 17 واحد صنفي متخلف نیز پلمب شد .

سرهنگ خادمی تصريح کرد: در ماه مبارک رمضان در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با روزه خواری در ملاء عام 7 متهم به  روزه خواري به مرجع قضائي معرفي شدند.

*پلمپ 18 واحد صنفی متخلف در “تنکابن”

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از پلمب 18 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد .

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ دیلمی با اشاره به بازديد از 227 واحد صنفي این شهرستان طی 72 ساعت گذشته، تصريح كرد: در اين طرح 18 واحد صنفي به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب و به 24 واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

*دستگیری سارقان سیم و کابل برق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق سيم هاي برق با 15 فقره سرقت در رستمکلا و امیرآباد این شهرستان خبر داد.

وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و انجام تحقيقات لازم در اين زمينه 2 سارق شناسايي و در عملیاتی غافلگیرانه متهمان در مخفیگاهشان دستگير شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان ضمن اعتراف به 15 فقره سرقت سيم کابل و برق با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شدند.

سرهنگ عنایتی در پایان در توصیه ای به شهروندان گفت: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه110، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار یاری کنید.

*مخل نظم و امنیت عمومی با شلیک پلیس در ساری زمینگیر شد

سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری مخل نظم و امنیت عمومی در عملیات ضربتی پلیس ساری خبر داد .

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت بلافاصله، ماموران کلانتری 11 ساری برای بررسی موضوع و دستگیری متهم به محل حادثه اعزام شدند .

سرهنگ ساداتی خاطرنشان کرد: متهم که در این درگیری ها دو نفر از شهروندان را در پی خصومتی شخصی  به ضرب گلوله مجروح کرده بود، در حین دستگیری با ماموران درگیر شد که در اقدامی عملیاتی و با شلیک گلوله از سوی ماموران زمینگیر شد.

*پلمب 158 واحد صنفي در اجراي طرح نظارت بر صنوف مازندران

سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از پلمب 158 واحد صنفی متخلف در اجراي طرح نظارت بر واحدهای صنفی سطح استان در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اين طرح که از 27 اسفندماه 1401 تا پایان ایام نوروز در سطح استان به اجرا در آمد ماموران اداره نظارت براماکن عمومی استان و شهرستان های تابعه از کلیه اماکن رفاهی و پذیرایی، مجتمع های تفریحی و توریستی، پوشاک و عرضه کننده خدمات عمومی مرتبط با این طرح بازدید کردند .

سرهنگ حسینی، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح و به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروزی از 1669 واحد صنفی در سطح استان بازدید شد .

وی از پلمب 60 واحد صنفی در این طرح خبر داد و اظهار داشت: به 34 واحد صنفی اخطار پلمب داده شد، به 195 واحد صنفی تذکر داده شد و از متصدیان 206 واحد صنفی تعهد اخذ شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی 8 نفر از متصدیان واحدهای صنفی متخلف به مرجع قضائی از اجرای طرح ناظر 2 و نظارت بر واحدهای صنفی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی نیز خبر داد و افزود: در اجرای این طرح نیز ضمن احظار و بازدید های انجام شده از متصدیان 619 واحد صنفی تعهد اخذ شد .

حسینی از پلمب 98 واحد صنفی در این طرح نیز خبر داد و اذعان داشت: متصدیان 24 واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

*کشف خودروی قاچاق در چالوس

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف یک دستگاه خودرو به ارزش 7 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

وی، افزود: ماموران پلیس آگاهی یک دستگاه خودرو “تویوتا یاریس” ظن به قاچاق را در حین تردد در شهر توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه پلاک نصب شده بر روی خودرو جعلی بوده گفت: خودرو به پلیس آگاهی دلالت و راننده خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ خسروی ارزش ریالی خودرو قاچاق کشف شده را بالغ بر 7 میلیارد ریال عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار و ترددهای غیرمجاز را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *