اجتماعی 26 شهریور 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از دستگیری سارق احشام در نور تا توقیف  لندکروز قاچاق در آزادراه چالوس 

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سردار سید موسی حسینی در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي سرقت احشام در يکي از روستاهاي توابع شهرستان نور، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهي با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسي هاي ميداني، 3 سارق را در حین سرقت شناسايي و با دستور قضائي دستگير کردند.

جانشین انتظامي استان مازندران تصریح کرد: سارقان در مواجهه با ادله و مدارک پليس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به 38 فقره سرقت احشام در شهرستان نور اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل واز آنجا روانه زندان شدند.

سردار حسینی خاطر نشان کرد: پليس قاطعانه با مخلان نظم و آسایش شهروندان برخورد خواهد کرد و از مردم تقاضا داريم توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوک، موضوع را سريعاً از طريق تماس با شماره تلفن110به پليس اطلاع دهند.

*لندکروز قاچاق با پلاک جعلی در آزاد راه چالوس

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از توقیف یک دستگاه خودرو لندکروز قاچاق با پلاک جعلی به ارزش 150 میلیارد ریال در آزاد راه چالوس تهران با هوشیاری ماموران پلیس راه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ “یداله جهان تاب” در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آزادره چالوس تهران در حين کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به سمت تهران به يك دستگاه خودرو سواري لندكروز، مشكوك شده و براي بررسي آن را متوقف كردند.

وي افزود: در بررسي‌هاي صورت گرفته توسط ماموران پلیس راه مشخص شد، خودروی مورد نظر دارای پلاک و مدارک جعلی می باشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران از توقيف اين خودرو و معرفي راننده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي اشاره كرد و گفت: کارشناسان ارزش خودرو قاچاق را 150میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ “یداله جهان تاب” با اشاره به دستگیری متهم و معرفی آن به مرجع قضائی ، تصريح كرد: پليس در راستاي تامين امنيت مردم و فراهم كردن شرايط سالم اقتصادي در كشور، مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچيان را به صورت ويژه در دستور كار قرار داده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *