اجتماعی 25 مرداد 1402 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از برپایی نمایشگاه اسوه در مصلای ساری تا اجرای طرح “مدرسه کانون محله” در اکثر مدارس ساری

فرمانده سپاه ناحیه ساری با اشاره به برگزاری طرح اسوه و طرح مدرسه کانون و تربیت و پیشرفت محله در این شهرستان گفت: نمایشگاه اسوه در مصلای ساری ۲۵ الی ۲۷ مرداد ماه دایر بوده و طرح "مدرسه کانون محله" را دنبال می‌کنیم که با دعوت از دانش‌آموزان ارتباط و تعاملی بین مسجد، مدرسه و خانواده در ۸۰درصد از مدارس اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سرهنگ پاسدار سیدابراهیم شریفی در نشست خبری با موضوع طرح اسوه و طرح مدرسه کانون و تربیت و پیشرفت محله، ضمن تبریک به خبرنگاران به‌مناسبت هفته خبرنگار و با اشاره به نقش بی بدیل اصحاب رسانه، اظهار کرد: نقش خبرنگاران ما از بدو پیروزی انقلاب تاکنون بسیار هویدا و پیداست که می‌تواند با تبیین حقایق و اینکه ایران قبل از انقلاب چه بوده است در جهت تبیین اهداف نظام و امیدواری اذهان و راه و رسم شهدا خصوصا شهید صارمی‌ها گام بردارند.

وی افزود: بیان نقدهای خبرنگاران و اصحاب رسانه در جهت کمک به مسئولان نظام به پیشرفت جامعه کمک می‌کند امروز خبرنگاران باید زبان رسا و شیوای انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور باشند و صدای مخالفان با نظام را در نطفه خفه کنند.

سرهنگ شریفی یادآور شد: اصحاب رسانه میتوانند با روشن کردن حقایق در بستر رسانه‌ها در همه حوزه‌ها کمک کنند، همه می‌دانیم که امروز یکی از بزرگ‌ترین شیطنت‌ها ناامید کردن مردم نسبت به آینده و شعارهای انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری همچنین گفت: امروز تبیین در کلام مقام معظم رهبری به‌عنوان جهاد معنی می‌شود، چرا که دنیا به واسطه تغییر رفتار و افکار ذهن برخی از مردم را در اکثر کشورهای حاشیه ما نسبت به حقایق وارونه کرده است که در این راستا اهل قلم لحظه ای نباید بدون تفکر بنشینند و همواره در مسیر جهاد تبیین تلاش کنند، میدان جهاد میدان خستگی ناپذیری است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های تابستانه ناحیه سپاه ساری، گفت: از ۲۵ مرداد لغایت ۲۷ مرداد ماه با دعوت از ۴۰ پایگاه مقاومت شهر ساری برای ایجاد نمایشگاه اسوه در مصلای این شهر در قالب کمیته‌های مختلف برای بازدید عموم مردم برپا شد.

وی همچنین با اشاره به سالروز آزادی آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت این روز، تصریح کرد: به پاس زحمات این عزیزان در ساری که حدود ۳۶۲ نفر هستند، طرح “سپاس” به همت فرماندهان حوزه‌های مقاومت ما از امروز آغاز خواهد شد.

سرهنگ‌ شریفی اضافه کرد: طرح اوقات فراغت دانش آموزان با همکاری ادارات آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرستان باعنوان طرح “مدرسه کانون محله” را دنبال می‌کنیم که با دعوت از دانش‌آموزان ارتباط و تعاملی بین مسجد، مدرسه و خانواده در ۸۰درصد از مدارس اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از خبرنگاران تقدیر شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *