فرهنگی هنری 25 دی 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

از بانوان نمونه نيروگاه شهيدسليمي نکا تجليل شد

بمناسبت ولادت با سعادت ام ابيها، حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر، از بانوان نمونه شاغل در نيروگاه شهيد سليمي نکا تجليل شد.

خبرنگار طاهر آنلاین_ مهناز قبادی| اين نشست که با حضور بانوان شاغل همراه بود، ابتدا سميه گلي مشاور مديرعامل در امور زنان و خانواده، با تقدير از حمايت هاي مديرعامل ، گزارشي از عملکرد و فعاليتهاي امور بانوان نيروگاه در سال جاري ارائه نمود.

در ادامه رئيس هيئت مديره و مدير عامل شرکت مديريت توليد برق نکا در سخناني ضمن تبريک ولادت حضرت صديقه طاهره(س) و ذريه پاکش حضرت امام خميني(ره)، روز زن و تکريم از مقام مادران، اظهار داشت: افتخار ما اين هست که الگوي بي نظيري چون حضرت زهرا (س) در جهان خلقت داريم و درک اين شخصيت اگر چه براي ما غير ممکن است ولي همه ما مي بايست به اندازه توان خود از چشمه معارف اين بانوي بزرگ بهره بگيريم.

حسينعلي تازيکي با اشاره به اين موضوع که صنعت برق زير ساخت همه زير ساخت هاي کشور هست بيان داشت: امروزه توليد برق با معيشت و زندگي مردم گره خورده و از نظر امنيتي در درجه حياتي قرار دارد و سه مرحله بمباران نيروگاه توسط دشمن مويد اين مسئله است که دشمن نقش برجسته توليد در ضربه زدن به نظام را درک کرده است.

وي همکاران نيروگاه نکا را بسيار محجوب دانست و گفت: اين همکاران با تمام توان با عزمي جهادي در اين مجموعه در حال انجام حساس ترين فعاليتها در توليد برق کشور هستند.

در ادامه بانوان حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را بيان نمودند و در پايان نيز از مژگان پهلوان و مائده محمد پور به عنوان بانوان نمونه و سيده سميه حسيني صفت و حوا متکي به عنوان بانوان نمونه عفاف و حجاب شرکت تجليل بعمل آمد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *