اجتماعی 05 اسفند 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در روز مهندس تا آبرسانی به ۳۵ روستا

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلای مازندران گفت: به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه کربلای مازندران، ۳۵روستا در قالب طرح عمران روستا از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم بهره مند شده اند .

به گزارش طاهر آنلاین، مقداد حسین زاده در گفتگو با خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و روز مهندس گفت: رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت روز مهندس با محوریت گروه های جهادی تخصصی عمران و معماری از ۳۰ بهمن ماه دراستان آغاز شد‌.

وی افزود:این رزمایش تا ۵ اسفند ماه ادامه داشته است که ، ارائه مشاوره و خدمات مهندسی در قالب میز خدمت در دفاتر ساختمان نظام مهندسی و دیگر دستگاه ها، بازدید و نظارت از خانه محرومین ،کمک در ارائه خدمات فنی و مهندسی از مهمترین این خدمات بوده است.

حسین زاده ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه ،برگزاری جشن اعیاد شعبانیه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های در حال اجرای این سازمان در قالب رزمایش جهادگران فاطمی است.

این مسئول بسیجی خاطر نشان کرد: همچنین دو برنامه ویژه همایش روز مهندس با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت شهدای مهندسین استان مازندران با سخنرانی سردار مسلمی فرماندهی سپاه کربلای مازندران به میزبانی شهرستان بابل برگزار می شود.

حسین زاده بیان داشت: از دیگر برنامه های ویژه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به مناسبت روز مهندس در قالب رزمايشجهادگران فاطمي ؛ اجرا و افتتاح طرح های عمران روستا در مناطق محروم شهرستان ساری خواهد بود.

وی گفت: سازمان بسیج عمران و معماری افتخار دارد با استفاده از ظرفیت شبکه بسیج مهندسین در سراسر استان برای ۳۵ روستا برنامه ریزی تأمین آب شرب داشته باشد که انشالله در هفته آینده ، یکی از این پروژه های آبرساني در منطقه دوردست و محروم استان به بهره برداری خواهد رسید

 

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *