اجتماعی 22 خرداد 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ارائه بیش از ۹۲هزار خدمت در رزمایش جهاد دامپزشکی چهاردانگه

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: در منطقه چهاردانگه شهرستان ساری بیش از ۹۲ هزار خدمت رایگان شامل واکسیناسیون، آموزش، ویزیت و سمپاشی و توزیع سم ارائه گردید.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: اداره کل دامپزشکی افتخار ارائه بیش از ۹۲ هزار خدمت به مردم عزیز بخش های چهاردانگه در قالب سومین رزمایش جهاد دامپزشکی سربازان حضرت زهرا(س) و به یاد شهید جمهور و شهدای خدمت را بدست آرود.

وی ادامه داد: در این رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی با حضور ۱۵ اکیپ از همکاران اداره های دامپزشکی شهرستان مختلف استان برگزار گردید که طی آن خدمات  واکسیناسیون دام های سبک‌ و سنگین، سم‌پاشی و ضدعفونی اماکن دامی، آموزش بهره‌برداران با هدف کاهش نیاز آنان به دامپزشک و معاینه و درمان رایگان دام به مردم منطقه ارائه گردید.


مدیرکل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: با توجه به کم برخوردار بودن و دشواری در ارائه خدمات استفاده گردد که حاصل آن واکسیناسیون ۳۱۱۷۳ راس دام سبک و سنگین علیه بیماری های شاربن، ۲۶۴۲۳ راس علیه بیماری آبله گوسفندی، ۴۷۵۰ راس علیه آبله بزی، ۹۵۰ راس علیه بیناریذشاربن گاوی و ۲۸۰ قلاده سگ علیه بیماری هاری بود.

وی با تاکید بر اینکه همه خدمات ارائه شده به صورت رایگان صورت گرفته است گفت: در مجموع  ۳۰ لیتر سم، سم پاشی و یا توام با آموزش تئوری و عملی نحوه سم‌پاشی دام و جایگاه دام به دامداران تحویل گردید.

آقاپور کاظمی گفت: در این رزمایش آموزش های لازم در خصوص بهداشت و مدیریت بهداشتی جایگاه دام، مدیریت تغذیه دام، اصول بهداشتی بیماری های مختلف مشترک بین انسان و دام بر اساس نیاز منطقه که پیش تر توسط کمیته اجرایی رزمایش احصا شده بود به بیش از ۳ساعت آموزش چهره به چهره برای دامداران و بهره برداران ارایه گردید.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *