اقتصادی 12 خرداد 1403 - 3 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اخذ اعتبار ۳۵۰۰ میلیارد تومانی از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدید از پایانه نفتی شمال گفت: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد که ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، عباس غریبی با تسلیت و تعزیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گرانقدرشان خاطرنشان کرد: سبک مدیریتی رییس جمهور بر داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی استوار بود و ما به عنوان مدیران این نظام باید رفتار و منش ایشان را در جهت پیشبرد اهداف سازمانی به عنوان الگو قرار دهیم.

غریبی افزود: در سال گذشته اساس کار بر سازماندهی، برنامه ریزی، هدف‌گذاری و تخصیص منابع مالی تمرکز شد که ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران اخذ شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در سال پیش رو نیز ۴ هزار میلیارد تومان  شرح نیاز داریم که امیدواریم درحوزه های ایمن سازی تاسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت های فناوری اطلاعات، نوسازی ناوگان دریایی و نوسازی اماکن رفاهی و فرهنگی هنری گام های اساسی برداریم.

عباس غریبی به وضعیت پروژه های پایانه نفتی شمال اشاره کرد و افزود: پروژه غلاف گذاری، سندبلاست و رنگ آمیزی پایل های اسکله این پایانه با پیشرفت ۷۵ درصدی طبق برنامه پیش می رود و مخزن ذخیره سازی شماره ۲۴۰ با ۵۰ درصد پیشرفت و مخزن ۴۰۱ هم شروع به کار داده شده که وضعیت خوبی در پروژه های این پایانه وجود دارد .

غریبی افزود: پایانه نفتی شمال به‌عنوان پایانه‌ای پشتیبان در فرآیند ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور، دارای زیرساخت‎‌هایی شامل پهلوگاه‎، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که روزآمد بودن، چابکی و آمادگی تأسیسات پایانه‌ در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

غریبی به نقش آفرینی کارکنان در تحقق اهداف و برنامه های وزارت نفت و شرکت ملی نفت اشاره کرد و تاکید کرد: کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی و در  چندین منطقه  عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می کنند که حمایت از این سرمایه های ارزشمند لازم و ضروری است و وظیفه ما در قبال این عزیزان بسیار سنگین می باشد

وی توجه بیشتر به سرمایه های انسانی سازمان تاکید کرد و مشکلات و چالش های پیش رو کارکنان رسمی شامل سقف حقوق، پایه سمت و ساختارسازمانی، معیشت و امکانات رفاهی و تفریحی  کارکنان قراردادی و پیمانکاری را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه علی معلمی، رئیس پایانه نفتی شمال گزارشی از وضع فعالیت‌های در حال اجرا، نیازها و مشکلات پایانه شمال را ارائه داد و در ادامه وضعیت پروژه‌های پایانه به بحث و بررسی گذاشته و بر برنامه‌ریزی برای حل مشکلات تأکید شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *