اخبار استان 15 شهریور 1403 - 2 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اختتامیه همایش ملی و فرهنگی هنری اشکواره حسینی در آمل

حجت الاسلام ترابيان از برگزاري آيين اختتاميه هفتمين همايش ملي و فرهنگي هنري اشکواره حسيني در شهرستان آمل به همت کانون فرهنگي هنري آل طه اين شهرستان و با حضور حجت الاسلام «کمال خداداده»، رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران: حجت الاسلام «محمد ترابیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: افتتاحیه هفتمین همایش ملی و فرهنگی و هنری اشکواره حسینی به همت کانون فرهنگی هنری آل طه شهرستان آمل، پنجشنبه(8 شهریور) در آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم این شهرستان و در مجتمع های فرهنگی شهرستان‌ها نمایش، شب شعر و نمایشگاه عکس برگزار شد و این روند تا ۱۴ شهریور ماه ادامه داشت.

وی بیان کرد: آثار بسیاری از هنرمندان به دبیرخانه هفتمین همایش ملی و فرهنگی و هنری اشکواره حسینی در سال جاری همانند شش دوره گذشته، ارسال شد که به اهمیت جشنواره در سطح ملی اشاره دارد.

حجت الاسلام ترابیان ابراز کرد: در مراسم اختتامیه هفتمین همایش ملی و فرهنگی هنری اشکواره حسینی در شهرستان آمل، حجت الاسلام «کمال خداداده»، مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، «حمید نیلی» به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «قاسم عزیز زاده گرجی»، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و «احسان آهنگر»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان و تنی چند از مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی حضور خواهند داشت تا اختتامیه ای در خور این همایش صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه هفتمین همایش ملی و فرهنگی هنری اشکواره حسینی به صورت زنده از شبکه جام جم و استانی پخش خواهد شد، افزود: در سال جاری علاوه بر موضوع امام حسین(ع) و شهدای راه قدس (مدافعان حرم)، موضوع ویژه شهدای راه خدمت هم به این اشکواره اضافه شده بود و منتخب یکی از نمایش خیابانی به نام کودکان عاشورا هم در کشور عراق در شهرهای نجف و کربلا و در مسیر مشایه اجرا داشتند.

حجت الاسلام ترابیان گفت: اختتامیه هفتمین همایش ملی و فرهنگی هنری اشکواره حسینی، ساعت 19 امشب پنجشنبه (15 شهریور) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شمال آمل برگزار می شود.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *