اخبار استان 16 بهمن 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای ۱۰۴۴ هزار برنامه دهه فجر توسط سپاه ساری

فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: سپاه ساری هزار و ۴۴ عنوان برنامه را در سطح بیش از ۶۰۰ پایگاه خود در بخش‌های ۶گانه حوزه‌های مختلف را در ایام دهه فجر در دست اجرا دارد.

به گزارش طاهر آنلاین، سرهنگ پاسدار سیدابراهیم شریفی امروز در نشست خبری به‌مناسبت دهه فجر، ضمن تبریک ایام اظهار کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که توانست برای ملت ایران دستاوردهای زیادی به ارمغان آورد، نقش امام در پیروزی انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در درون و بیردن از مرزهای کشور الگوست، انقلاب توانست ثابت کند که ما در همه میادین طلایه‌دار هستیم، امروز زنان در بسیاری از عرصه‌ها اثرگذار و طلایه دار هستند.

شریفی تصریح کرد: یکی از کارهایی که دشمن برای منحرف کردن راه ما انتخاب کرده تحریف است، خیلی باید حواسمان جمع باشد اصحاب رسانه باید جهاد تبیین را در پیش بگیرند چرا که یک واجب قطعی است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری یادآور شد: خوشبختانه بخش عظیمی از فریب‌خوردگان به جامعه برگشتند به‌جز عده‌ای که از گذشته تاکنون با انقلاب و شعائر اسلامی دشمنی داشتند که میخواهد انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه بدهند.

وی اضافه کرد: ما پیروزی انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم، مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم تین انقلاب کرده است، امروز باید در عرصه جنگ فرهنگی و نرم بیش از گذشته تلاش کنیم.

شریفی تاکید کرد: در دهه فجر باتوجه به اینکه دشمن قسم خورده بود که چهل سالگی انقلاب را نخواهد دید و در خیال خام به‌سر میبرد، بیانیه گام دوم انقلاب نیز در تکمیل آن آمده است، برنامه‌های فاخری تدارک دیده شده است،

فرمانده سپاه ناحیه ساری همچنین گفت: سپاه ساری هزار و ۴۴ عنوان برنامه را در سطح بیش از ۶۰۰ پایگاه خود در بخش‌های ۶گانه حوزه‌های مختلف را در ایام دهه فجر در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: افتتاح ۱۰ واحد خانه محروم با همکاری ۱۳ دستگاه اجرایی، افتتاح ۱۰ گلزار شهدا، در چهار حوزه منطقه آسیب بحث توزیع بسته‌های معیشتی را خواهیم داشت که همه این برنامه‌ها به همت ۳۰ حوزه مقاومت بسیج برادر و خواهر انجام میشود.

شریفی از برگزاری نمایشگاه بانوان انقلابی در مصلی ساری، نمایشگاه اقتصادی ما میتوانیم در سطح حوزه‌های مقاومت، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مراسم پیاده‌روی کنار ساحل، افتتاح مخزن ۷۰هزار لیتری در یکی از روستاهای چهاردانگه، بحث قرارگاه‌های مهدوی با محوریت روحانیت و غیره ذیل برنامه‌های دهه فجر جاری خبر داد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *