اخبار استان 05 شهریور 1403 - 3 هفته پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای پروژه مهر و طرح شهید عجمیان در مدارس مازندران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به طرح ملی پروژه مهر، گفت: در راستای اجرای طرح شهید عجمیان تاکنون ۸۰۰کلاس درس با همکاری اداره کل نوسازی در قالب این طرح بهسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران “حسین کمالی” مدیر کل آموزش و پرورش استان  اظهار کرد: برای اینکه بازگشایی مدارس بنحو شایسته انجام شود، طرح ملی پروژه مهر از سوی وزارتخانه ابلاغ شد و اجرای این طرح ارتقاء مشارکت خانواده و آموزش و پرورش را به ارمغان آورد.

وی افزود: در این طرح مسئولان آموزش و پرورش در سطح ستاد و شهرستانها هرکدام  مسئولیتی  را برعهده دارند و کارگروهی تشکیل شد و برنامه ها در قالب کارگروه ها انجام می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به طرح شهید عجمیان تصریح کرد: این طرح برای مناطق محروم انجام می شود و تاکنون ۸۰۰کلاس درس با همکاری اداره کل نوسازی در قالب این طرح بهسازی شد.

وی بیان داشت: رنگ آمیزی و تعمیرات و خرید میز و صندلی و سایر ملزومات از جمله اقدامات انجام شده طرح شهید عجمیان بوده است.

وی در مورد سرویس مدارس گفت: در گذشته مدیران مدارس و آموزش و پرورش مکلف به تامین سرویس حمل و نقل برای دانش آموزان بودند اما سال گذشته هیات وزیران مصوبه ای را به استان ها ابلاغ کرد و این کار بصورت کامل به شورای هماهنگی ترافیک استانها واگذار شد و اطلاع رسانی لازم در این خصوص صورت گرفت.

کمالی در مورد لباس فرم دانش آموزان هم خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم در مورد کیفیت پارچه و نوع رنگ لباس با مدیران مدارس صورت پذیرفت.

گفتنی است: همچنین در طرح شهید عجمیان تا قبل از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، ۵۴۱ مدرسه و ۲۸۰۶کلاس درس،بهسازی و شاداب سازی خواهد شد.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *