اجتماعی 03 آبان 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا در برخورد با مروجان بدحجابی در فضای مجازی 

فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای طرح عملیاتی برخورد با مروجان بدحجابی و رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی و شناسایی 302 نفر از مروجان ضدفرهنگی در شهرستان بابل خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردارحسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر، گفت: در پی اشاعه و ترویج فحشا و موارد سوء اخلاقی توسط برخی افراد در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این طرح،  با رصد اطلاعاتی 598 صفحه مجازی توسط ماموران پلیس فتا شهرستان بابل، 302 نفر از کاربران فضای مجازی که اقدام ترویج و اشاعه فحشاء و موارد سوء اخلاقی نظیر بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل و لایوهای مستهجن غیراخلاق در فضای مجازی می کردند، شناسایی شدند .

سردارمفخمی از اقدام قضائی، مسدود سازی و عملیاتی شامل  تذکر، احضار، حذف و مسدودسازی برای 71  مورد از این اقدامات در ادامه رسیدگی به این پرونده ها خبر داد و با قدردانی از شهروندان و کاربران فضای مجازی در همکاری با پلیس به مروجان ناهنجارهای اجتماعی در فضای مجازی هشدار داد: در صورت ارتکاب هرگونه رفتارهای خارج عرف و قانون با برخورد قاطعانه پلیس مواجه شده و به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد .

 

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *