اخبار استان 29 شهریور 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اجرای بیش از ۴هزار عنوان برنامه در پایگاه‌های بسیج مازندران در هفته دفاع مقدس

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران از برگزاری بیش از ۴هزار عنوان برنامه در بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ پایگاه بسیج به‌مناسبت هفته دفاع مقدس جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طاهر آنلاین، سرهنگ عسگر مجیدی در نشست خبری با محوریت تشریح و تبیین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در ستاد سپاه کربلا اظهار کرد: زنده ماندن اسلام آنقدر اهمیت دارد که حضرت سید الشهدا (ع)با خانواده خود به نبرد با جبهه کفر پرداختند و در این مسیر حق به شهادت رسیدند و امروز جهانیان شاهد هستند اسلام و انقلاب اسلامی در اوج قرار دارند‌و گفتمان انقلاب صادر شد.

وی افزود: جنگ تحمیلی مظهر اقتدار ملت ایران است و یک رویداد بی‌نظیر و برگ زرینی در انقلاب اسلامی ایران است که ملت مظلوم و تنهای ایران از عزت شرف کیان دفاع کردند و مظلومین ما صادر شد.

سرهنگ مجیدی خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب جان‌های زیادی نثار شد و اگر امروز در منطقه و جهان حرفی برای گفتن داریم مقاومت و ایستادگی مردم ما در مقابل استکبار جهانیان است و ایستادگی و مقاومت ما که برگرفته از مسیر امام حسین(ع) است، دفاع مقدس با باورپذیری ولایت نماد ولایت‌مداری دینی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه ترویج و تبیین روحیه ایثار و شهادت در راستای گرامیداشت دفاع مقدس ضرورت دارد، اظهار کرد: درک و شناختمان از این روحیه مهم است.

وی افزود: در سطح استان مازندران بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ پایگاه داریم که به‌مناسبت دفاع مقدس برنامه دارند، در این ایام بیش از ۴هزار عنوان برنامه داریم.

سرهنگ مجیدی با بیان اینکه در این هفته چندین برنامه شاخص استانی داریم، عنوان کرد: برنامه‌ای تحت عنوان “جهاد از دیروز تا امروز” به‌صورت شاخص و برنامه کشوری “جوانان گام دوم انقلاب” را همزمان با ۵۰۰ شهرستان در پنجم مهر ماه در بوستان ولایت ساری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: برنامه رژه ۳۱ شهریور با حضور نیروهای مسلح بامحوریت سپاه برگزار خواهد شد، بحث بازسازی عملیات بزرگ “الی بیت‌المقدس” نیز از پنجم مهر ماه به مدت سه شب در مجموعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه لشکر عملیاتی ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس در بسیاری از عملیات‌ها حضور داشت، خاطرنشان کرد: امروز یکی از نکاتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی است، دشمن می‌خواهد ملت و جوانان ما را ناامید کند.

وی با اشاره به جزییاتی از پروژه‌های در دست اقدام، اعلام کرد: ساخت هزار و ۱۰۰ باب مسکن محرومین، ۸۰ پروژه در بحث آبرسانی، چهار پروژه پل روستایی با اعتباری بیش از ۱۴ میلیارد تومان و غیره توسط بسیج سازندگی در دست اجراست.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: یک پروژه نیروگاه زباله‌سوز در ساری با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان، طرح سالم‌سازی دریا، طرح ارائه آموزش در حوزه‌های پرورش انواع پرونده و ماکیان، دام و طیور، انواع محصولات زینتی و گل و گیاه باهدف مهارت‌آموزی را در ۱۰ مرزعه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی داریم.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *