اجتماعی 10 مرداد 1403 - 2 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری مراسم روز خبرنگار در مازندران

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران : تمام تدابیر لازم برای برگزاری مراسم روز خبرنگار با حفظ شأن شرکت‌کنندگان در آن اتخاذ شده است.

به گزارش طاهر آنلاین، بیانیه معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خصوص برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار به شرح زیر است.

هرساله ۱۷ مرداد، روز گرامیداشت خبرنگار در استان مازندران به جهت سهم قابل توجه حضور و فعالیت مطبوعاتی و رسانه‌ای در کشور و همچنین فعالیت چشمگیر و اثرگذار خبرنگاران پرتلاش و فعالان رسانه‌ای، این مراسم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که نقش حیاتی خبرنگاران و رسانه‌ها در انتقال اخبار و اطلاعات به جامعه در این خطه از ایران اسلامی بسیار مورد توجه است.

به هر ترتیب ما از فرصتی که برای تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران و تشکر از زحماتشان برای اطلاع‌رسانی به جامعه داریم، همواره بهره می‌بریم.

به عقیده ما، برگزاری این مراسم یک فرصت عالی برای ابراز ارادت و قدردانی از خبرنگاران است که با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود، اخبار را به جامعه ارائه می‌دهند. از این رو، تمام تدابیر لازم برای برگزاری این مراسم با حفظ شأن شرکت‌کنندگان در آن اتخاذ شده است.

ما به تمامی خبرنگاران و رسانه‌ها پیشاپیش این روز را تبریک می‌گوییم و از تلاش‌های اصحاب خبر و رسانه استان مازندران در اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار به موقع و آگاهی‌بخش به جامعه قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است در این خصوص تاکنون جلسات متعددی با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با حضور مسئولان خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان، با حمایت و همراهی دغدغه‌مندانه استاندار محترم جناب آقای دکتر نوری جهت برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران استان تشکیل شده است و پیگیری‌ها برای برگزاری برنامه متمرکز استانی همچنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *