اخبار استان 04 خرداد 1403 - 4 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آیت الله رییسی در سفر دوم به مازندران می‌گفتند وقت برای استراحت زیاد است

استاندار مازندران گفت: آیت‌الله رئیسی هیچگاه پشت میزش ننشست، برای ادای امانت به مردم همواره در میدان بود، در سفر دوم در پاسخ‌مان گفتند وقت برای استراحت زیاد است.

به گزارش طاهر آنلاین، یوسف نوری استاندار مازندران امروز جمعه چهارم خرداد ماه در مراسم شهدای خدمت با گرامیداشت شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی و یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای دفاع‌مقدس، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در زمره مومنان بودند.

وی افزود: در قضاوت، مناظره‌ها و خدمت به مردم دیدیم ایشان هم در دستگاه قضا اهل تعارض منافع نبودند که ببینند از اطلاعات به نفع خود استفاده کنند.استاندار مازندران بیان کرد: مهم‌ترین امانت این است که خدمتگزار مردم و اهل ولایت باشد و هیچ‌گاه از این خط انحراف نداشت و همواره در خط رهبری بود؛ مسیری که به همه توصیه شده است.

نوری با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی هیچگاه پشت میزش ننشست، اضافه کرد: برای ادای امانت به مردم همواره در میدان بود.

وی تصریح کرد: درحقیقت این انسان‌ها در فردوس و مقام والای الهی برخوردار هستند و خداوند به آنها حیات طیبه می‌دهد.

استاندار مازندران با بیان اینکه خداوند راه جهاد بر انسان‌هایی همانند آیت‌الله رئیسی باز کرد، اظهار کرد: اینها خاصه اولیای الهی هستند و به خداوند رسیدند و خداوند به انسان‌های برگزیده توفیق جهاد می‌دهد.نوری با اشاره به اینکه جهاد یک دولت مرد در مقام رئیس‌جمهور از هیچ چیز هراسی ندارند، یادآور شد: در جریان وعده صادق، موضع محکم در مقابل دشمن گرفتند که این خیلی مهم است.

وی با بیان اینکه این انسان‌های خاصه در مسیر الهی قدم برداشتند، افزود: به‌دلیل‌ تحت تاثیر قرار گرفتن دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و سایر تحت تاثیر جریان دیوان‌سالاری قرار گرفته بودند مدیریت جهادی را به‌صورت کامل ندیدیم ولی شهید آیت‌الله رئیسی مدیریت اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های علوی و تمدن رضوی بر دولت حاکم کرد که این مهم‌ترین ثمره بالاترین مقام اجرایی کشور بود.

استاندار مازندران بیان کرد: در سایه مدیریت جهادی و مدیریت در میدان حکمرانی متعالی را شروع کرد که مردمی بودن یعنی با مردم، برای مردم و در میان مردم را محقق کرد.نوری گفت: بیش از ۳۳هزار میلیارد تومان در دو سفر اول و دوم رئیس‌جمهور به استان منهای تسهیلات اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه بنگاه‌های نیمه تعطیل راه افتادند و بحث آب را جدی می گرفتند، افزود: ۶۵درصد اعتبارات اختصاص یافته به سد گلورد جز توفیقات سفر بوده است.استاندار مازندران بیان کرد: اختصاص اعتبار برای سد هراز، بیمه رایگان کودکان زیر ۷ سال، رتبه بندی معلمان، کمک به مددجویان همه و همه از برکات مدیریت جهادی دولت سیزدهم بوده است.

نوری با اشاره به اینکه شهیدابراهیم رئیسی در جوار امام رضا(ع) آرام گرفت که خداوند این توفیق را نصیبش کرد، یادآور شد: در همین سفر دوم ساعت ۱۲ بود که به آیت‌الله رئیسی گفتیم بفرمایید استراحت کنید در پاسخ‌مان گفتند وقت برای استراحت زیاد است.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *