اجتماعی 08 آبان 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آزادی ۸۰ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های مازندران

به یمن حضور شهید گمنام دفاع ‌مقدس در زندان‌های مازندران 80 زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش طاهر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان‌های مازندران درحاشیه آیین استقبلال و تشییع پیکر پاک شهیدگمنام که در زندان‌های استان برگزار شد گفت: این یک حرکت بی‌نظیری است که آن را می‌توان به ‌عنوان یک برنامه تربیتی، فرهنگی و اصلاحی شاخص زندانبانی دانست و تاثیر معنوی زیادی در اصلاح و بازپروری مددجویان دارد.

استادی عنوان کرد: به درخواست زندانیان، پیکر مطهر شهید گمنام بر روی دوش زندانیان در زندان های ساری، بابل، قائمشهر، ندامتگاه محکومین مواد مخدر و کانون اصلاح و تربیت مازندران تشییع شد و زندانیان استقبال باشکوهی از شهید گمنام کرده و در نهایت پیکر مطهر این شهید گرانقدر جهت اجرای مراسم مشابه به خراسان شمالی روانه شد.

 

وی افزود: به یمن حضور این شهید گمنام ۸۰ زندانی از زندان‌های مازندران آزاد شدند و با مرخصی زندانیان واجد شرایط به مدت یک هفته نیز موافقت شد.

استادی ادامه داد: از بین زندانیان واجد شرایط تعداد ۶ زندانی به همراه خانواده که زائراولی محسوب می شدند به زیارت بارگاه مطهر حضرت امام رضا علیه‌السلام در مشهد مقدس و ۳زندانی به همراه خانواده به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.

همچنین ۵۵ زندانی از زندان بسته به زندان باز منتقل شدند و در کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مشغول فعالیت شدند.

نویسنده
زری طاهری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *